NanoEcho stärker konkurrenskraften med varumärkesskydd inom EU

NanoEcho AB meddelar idag att både namnet NanoEcho® och bolagets logotyp har registrerats och fått varumärkesskydd i Europeiska unionens samtliga medlemsstater. Denna dubbla registrering är ett viktigt steg för att stärka NanoEchos varumärkesportfölj samt öka bolagets konkurrenskraft inför kommersiella lanseringar.

Registreringen av både namnet NanoEcho® och den tillhörande logotypen, är ett strategiskt beslut som ger bolaget ett värdefullt skydd och stärker varumärkesidentiteten inför kommande kommersiella lanseringar. Detta viktiga steg bidrar till att säkra NanoEchos varumärkesportfölj.

”Denna dubbla registrering stärker vår position på den internationella marknaden och ökar vår konkurrenskraft i samband med våra kommersiella aktiviteter. Att både namnet NanoEcho® och vår logotyp nu är varumärkesskyddade i samtliga EU-länder är en betydande milstolpe”, säger Linda Persson, VD på NanoEcho.

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats och analysera vår trafik. Genom att klicka på ”Godkänn” samtycker du till vår användning av cookies. Du kan läsa mer om vilka cookies vi använder och hur du kan hantera dem i vår integritetspolicy.